Vos invitem que participeu per mitjà de comentaris, idees i propostes en aquest espai obert per a tots i així col·laborar en l'educació dels nostres fills i filles

PROJECTES




PROJECTE ANUAL  ACTIVITATS
CURS 2013-2014
INDEX:

1.- IDENTIFICACIÓ
1.1 Presentació
    1.2 Objectius.
    1.3 Fundamentació.
    1.4 Recursos Financers.
    1.5 Recursos Humans.
2.- PROGRAMA DE ACTIVITATS EXTRAESCOLARS  .
3.- ACTIVITATS I SERVEIS GENERALS.
    3.1 Matinera
    3.2 Ludoteca
    3.3 Servici de comanda de llibres
    3.4 Facebook
    3.5 Blog Ampa
3.6 Subvencions.
4.- ESDEVENIMENTS
    4.1 Festa de benvinguda nou curs escolar 2013/14
4.2 Festa de Nadal.
4.3 Setmana Santa i Falles
4.4 Festa de Fi de curs.
5.- ESCOLA DE PARES
6.- PROYECTE DELEGADES
7.- PROYECTE EDUCACIÓ EMOCIONAL
    7.1 Que els alumnes es cartegen
8.- PROJECTES FUTURS
    8.1 Projecte de banc de llibres usats de text
    8.2 Reforestació de bosc
    8.3 Calendari anual amb fotos per a vendre
    8.4 Celebración d’una semana cultural a l’any
9.- FEDERACIONS
10.- RELACIONS AMB EL COL.LEGI.
11. – OBJECTIUS DE MILLORA.
12.- AGRAÏMENTS I CONCLUSIONS.
13.- ANEXOS.


1. IDENTIFICACIÓ
El Col.legi Públic Eres Altes d'Educació Infantil i Primària, es troba ubicat al carrer Ets Altes, s/n.

L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes va ser fundada l'any 2006. Des de llavors la seva Junta Directiva ha estat composta per pares i mares d'alumnes  del centre escolar, que col.laboren voluntàriament en totes aquelles activitats relacionades amb la formació dels alumnes, contribuint positivament a la tasca que dia a dia realitza el personal docent del col.legi.


Actualment el nostre Ampa està format per 73 famílies i una Junta Directiva de 7 membres (President, Vicepresidenta, Tresorera, Secretària i 3 vocals). Disposem d'un despatx dins del centre escolar, habilitat per informar i assessorar a tots els pares i mares quan ho necessitin. L'horari d'atenció serà convocat en aquest projecte per a la seva confirmació i posterior aprovació en junta, per així poder oferir-lo.


Igualment, comptem amb un Facebook i una adreça de correu electrònic, per facilitar i dinamitzar la comunicació amb els nostres socis. Des de l'AMPA, a més seguim elaborant una base de dades amb tota la informació sobre els nostres associats, on es recolliran els correus electrònics de la majoria d'ells, el que ens permetrà enviar informació de forma ràpida i directa, col.laborant així amb la sostenibilitat mediambiental al poder eliminar les comunicacions en paper. Tot això té com a principal objectiu esdevenir un fòrum per a totes les famílies els xiquets que estudien al col · legi i treballar per millorar l'educació i el benestar dels nostres fills.


La nostra associació realitza anualment una Assemblea General, a la qual es convocarà a tots els seus socis.
La Junta Directiva es reuneix amb assiduïtat per revisar tots els assumptes rutinaris i establir les línies d'acció a seguir, que després seran desenvolupades per les comissions de treball establertes, i que actuaran de forma coordinada.
A més informarem a tots els nostres socis  per correu electrònic, de qualsevol novetat relacionada amb l'educació dels seus fills. Facebook: AMPA ERES ALTES
Blog: ampaeresaltes.blogspot.com.es


Així mateix, mantenim un contacte continuat i molt fluid amb l'equip directiu del col.legi, col.laborant en la mesura de les nostres possibilitats, en el desenvolupament del projecte educatiu del centre.


1.1.- Presentació
El projecte AMPA Eres Altes que desenvoluparem al llarg del 2013-2014, està format per un conjunt d'activitats dirigides a completar la formació integral dels alumnes  del col.legi Eres Altes.
Igualment, volem promoure la participació dels pares i mares en les diferents activitats del centre i en les nostres activitats, alhora que proporcionar informació relacionada amb l'educació dels seus fills.


Esperem que aquest projecte contribuixca de manera positiva al foment de la lectura i l'esport al nostre centre escolar, així com a potenciar l'amistat i la companyerisme entre els alumnes del col.legi, minimitzant les diferències existents en la convivència escolar diària.


1.2. Objetius

Amb el desenvolupament del projecte es volen aconseguir els següents objectius:

Fomentar entre l'alumnat els valors educatius de l'esport, com el companyerisme, el joc en equip i el respecte als altres.


Desenvolupar habilitats socials i les emocions bàsiques dels xiquets/xiquetes


Ajudar a prendre consciència i a identificar i expressar les emocions, augmentant l'autoestima

Propiciar l'acostament a la lectura i al nostre ric patrimoni cultural, creant hàbits lectors.

Ajudar a conciliar la vida laboral i familiar.

Desenvolupar actituds de tolerància i convivència, amb la participació en diverses activitats.

Valorar la pertinença a un entorn educatiu comú.

Establir una comunicació directa amb els nostres socis, a través de les noves tecnologies.


1.3 Fonamentació


    La realitat social i laboral que vivim actualment, fa imprescindible la participació de l'AMPA en l'organització d'un programa d'activitats extraescolars, que intente unir l'activitat física amb la intel.lectual i que contribuixca de manera positiva a equilibrar la vida laboral amb la familiar .
 
Durant el desenvolupament d'aquestes activitats, els / les alumnes poden aprendre a practicar un esport o desenvolupar la seva capacitat creativa i les seves habilitats manuals, en un entorn segur mentre els seus pares o tutors desenvolupen la seva activitat laboral.
Alguns dels motius que ens mouen a desenvolupar aquest projecte, es basen en la necessitat que senten alguns pares i mares de completar la formació física i artística dels seus fills/es mitjançant activitats extraescolars. Encara estant aquestes activitats marcades per un caràcter educatiu, s'intenta que els alumnes  les tinguen de forma lúdica, per no sobrecarregar el seu programa escolar.


La lectura és una activitat clau en l'educació per ser el principal instrument d'aprenentatge. L'animació a la lectura segueix sent una de les nostres prioritats, de manera que novament col.laborem amb el centre educatiu en el seu programa de Foment de la Lectura, que permet apropar els nostres fills al món dels llibres i la literatura i donar a conèixer la importància de la lectura tant en l'àmbit escolar com fora d'ell.

Igualment, el manteniment d'una comunicació fluida i constant amb l'equip directiu i docent del centre educatiu, així com la col.laboració en les diferents activitats que s'hi organitzen, és també un dels nostres principals objectius, ja que tot això contribueix positivament al desenvolupament del programa educatiu del centre.


1.4. Recursos financers
Els nostres recursos financers es basen en diverses fonts d'ingressos: les quotes dels socis que és la més important.
L'associació sense anim de lucre és finança també a través de les subvencions i donacions LICITADES per l'Àrea de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Riba-roja., i también de Conselleria.

Les quotes fixades per pertànyer a l'Associació les mantenim a un nivell molt baix (20 euros a l'any i per família) perquè el major nombre de persones puguen pertànyer a la mateixa i es vegen beneficiades de les nostres ajudes.
Així mateix, el preu de les nostres activitats és igualment baix, encara que el que realment ens agradaria, és poder subvencionar una part més gran d'aquesta despesa per no soscavar l'economia familiar dels nostres associats


Donatiu per al col.legi


Seguint el punt de millorar el material i les instal.lacions del nostre centre.
Este any tenim previst donar al col.legi també una ajuda económica. Lo únic que encara no podem dir la quantitat exacta ni en què es va a invertir.


Els Comptes anuals están en Anexo 2



1.5. Recursos humans
En l'actualitat l'Associació compta amb una Junta Directiva, constituïda per 7 membres i que será actualizada el 21 de Octubre quan se fasen les ellecciones generals per a formar la nova junta directiva.

Tots ells són mares i pares d'alumnes, que col.laboren de manera altruista en el desenvolupament de les diferents activitats que es duen a terme al col.legi. A més, comptem amb la inestimable ajuda de molts pares i mares que participen en aquestes activitats.

Per a l'adequat desenvolupament de les activitats extraescolars, l'AMPA té una empresa que té tota classe de monitors qualificats, especialitzats en les diferents temàtiques que es desenvolupen.



2.- PROGRAMA DE ACTIVITATS EXTRAESCOLARS


Les activitats proposades per l'AMPA estan pensades per a tots els cicles educatius (Infantil i Primària) i adaptades a les necessitats de cada edat.

Totes les activitats es duen a terme dins del recinte del col.legi, en els llocs habilitats per a aquest fi, aquest any són totes en horari de menjador, perquè així els xiquets tinguen més facilitat, perquè una volta acabada la jornada puguen tornar a casa amb l'autobús, els que el utilitzen, i així facilitar als pares la recollida dels seus fills. De aquesta manera col.laborem en la conciliació de la vida familiar i professional.
El programa d'activitats extraescolars que es desenvoluparà és el següent:

ACTIVITAT
DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
INGLES
Infantil
14-15horas.

14-15horas.






INGLES
Primaria   

14-15horas.

14-15horas.

Llancem diverses extraescolars més, entre elles ioga, patinatge,... però no s'han pogut dur a terme per la manca de xiquets per fer grup.


ANNEX I : Circular Extraescolars.



3.- ACTIVITATS I SERVEIS GENERALS


3.1 Matinera
Aquest curs s'ha tornat a llançar la matinera sense èxit algun.
A data d'avui encara no hi ha prou mínims per poder oferir el servei.



3.2 Ludoteca


Este servici  consta d’uns tallers que oferim la ultima setmana de juny i la primera setmana de setembre. Estes setmanes són les que queden sense col.legi abans del col.legi d’estiu, per la qual cosa ens oferim a prestar un servici als pares.


3.3 Servici de comanda de llibres.


Proporcionem als nostres socis en este cas un servici perquè puguen demanar els llibres de text dels seus fills a través de l’associació.
Nosaltres ajudem a distribuir els llibres i mantenim contacte directe amb la distribuidora, col.legi i families, sent així molt més barats i més comode a la tornada al cole. Així aconseguim que els nostres socis obtinguen un benefici per a ells i per als seus fills. Es un servici que la majoria dels nostres socis utilitza. Enguany hem obsequiat amb una Agenda personalitzada amb les dades de l’Ampa i del Centre al alumnes que encarregàven els llibres de primaria i als de infantil un compte en valencià.


   
3.4 Facebook


Enguany seguim tenint facebook per a que tots els associats
puguen  estar informats de tot el que fa el AMPA ( activitats, noticies i relació amb el col.legi )


Esta xarxa social es procurara mantindre al dia en les nostres competencies, així com es penjaran resums d’esdeveniments, programacións etc. relatives a la nostra associació i els seus menesters.


Recordem: AMPA ERESALTES es la dirección per poder mantindre el contacte.


3.4 Blog


D'aquesta forma estem creant una extensió del AMPA, que arriba a tots a través del Facebook, per a poder informar d'una manera ràpida i bastant accessible tant a pares, professors i alumnes, de totes les idees, projectes realitzats, projectes a realitzar, compartir informació i tot el que es considere necessari i important que puga aportar com a associació de pares del col·legi Eres Altes per a contribuir a millorar l'educació dels nostres fills.

Internet està en quasi totes les llars, per no parlar dels Smartphone i altres dispositius mòbils i ens van semblar infinites les possibilitats que oferien les noves tecnologies i aconseguir els següents objetius amb el blog:

• Informar del que succeeix en el col·legi, de les activitats desenvolupades per la AMPA en col·laboració amb el centre 

• Tractar temes que afecten a tot el col·lectiu de les famílies transmetent les opinions i les reflexions de les mares i pares sobre temes educatius i del funcionament quotidià del Col·legi. 

• Assistir als pares i mares en tot allò que concerneix a l'educació dels nostres fills. 

• Fomentar la participació dels pares i mares dels alumnes del Centre. 

• Participar amb comentaris i suggeriments en benefici i millora de la nostra associació, i, com a conseqüència directa, de l'educació dels nostres fills. 




3.6. Subvencions


Presentada la subvenció: “per a la conciliació laboral i familiar”i així poder oferir l'escola matinera i ludoteca. Estem a l'espera de l'aprovació d'aquesta.

Durant tot el curs realitzarem les gestions pertinents per a poder obtenir les subvencions i ajudes que se'ns oferisquen.




4. ESDEVENIMENTS


4.1 Festa benvinguda nou curs escolar 2013-2014


Enguany hem proposat la festa de benvinguda en la qual estan convidats tots els pares i estudiants del col·legi, i que se celebrarà en el pati del Col·legi Eres Altes el dijous 3 d'Octubre de 2013 a les 16:45 hores.
Celebrarem l'entrada al nou curs amb un petit berenar, us podreu informar sobre qualsevol dubte o tema que vulgueu saber del AMPA del col·legi, així com dels projectes que volem engegar enguany. Donarem un regal a cada família que assistisca a la festa com a agraïment a la vostra participació.4.2 Festa de Nadal
Nadal 2013-2014
Festa que es celebra l’ultim dia abans de les vacances de nadal. Consta d’un xicotet berenar per a tots el socis, amb algunes sorpreses.
  • Una rifa de diversos regals per familía d’associats.
  • Intentarem que el Pare Noel ens visite, i ens porte un regalet per a cada xiquet.
També col.laborarem, com vam fent durant els darreres anys, repartir els premis  amb els que obsequiarem  del concurs de tarjetes de nadal que organitza el centre.


4.3 Setmana Santa i Falles


En setmana Santa farem  arribar un tiquet a cada soci perquè puga arreplegar una mona de pasqua i se la menje en compañía dels seus familiars i amics.
En falles mirarem de fer algun detall.
4.4 Festa de fi de curs


Esta festa és la millor perquè  els xiquets tenen tota la il.lusió amb ella comença el principi de les vacançes .


Este any està en projecte que l’animació correrà a càrrec de la junta directiva, així que será una completa sorpresa fins a eixe dia., però només us diguem que no vos ho podeu perde, valdrà la pena.
També podem dir que en barallat diverses festes temàtiques i mos interesaven: fira – jocs varis - …


Per descomptat seguirem amb la saga del concurs de postres cassolans.


I finalment repartirem un regal per a cada xiquet, que será també molt útil i pràctic.



5. ESCOLA DE PARES.


És interés de l'AMPA del nostre Col·legi potenciar el major protagonisme a la participació dels pares en les activitats que s'organitzen en la Comunitat Escolar.
Per a això posem en marxa esta Escola de Pares, oberta a totes les mares i tots els pares de la comunitat escolar.
    Amb la pretensió de:
  • Facilitar formació i reflexió de les mares i pares amb temes relacionats amb l'educació familiar i escolar.
  • Potenciar la comunicació, consultar i intercanviar dubtes i opinions entre els pares de l'escola.


  • Oferir informació bàsica sobre temes educatius i d'interés dels pares


El projecte que el AMPA té enguany pensat posar en funcionament per a l'escola de pares i mares, està enfocat per a poder treballar sobre els temes que més ens preocupen a tots com a tals. La idea és formar un grup de pares i mares guiats per un coordinador, que s'encarregarà de preparar el material i dur a terme una sèrie de sessions de treball, recolzant-se i utilitzant la gran quantitat d'informació que tenim en els mitjans de comunicació com són les xarxes socials, pel·lícules, conferències, xarrades, congressos, etc... les quals tractaran sobre aquells temes que ens preocupen, temes proposats per nosaltres mateixos i des de les nostres inquietuds com a pares i mares. L'objectiu és crear un espai per a reflexionar sobre l'educació dels nostres fills, reunir-nos, per a intercanviar experiències, opinions, i enriquir el nostre aprenentatge com a pares i mares recolzant-nos mutuamente.
6.- PROJECTE DE DELEGADES.


Des del AMPA volem enguany engegar un nou projecte que esperem siga del vostre agrat i que vaja en benefici de tots, amb est pretenem fer un AMPA molt més dinàmic, facilitant la participació de tots els socis perquè s'impliquen més i alhora se senten més escoltats i integrats.
Es tracta de nomenar un Delegat/da per cada classe del col·legi, aquest/a haurà de ser soci del AMPA i serà seleccionat per la junta directiva entre els que es presenten per a aquest càrrec.
Els Delegats/des tindran una funció especial, ja que seran els mediadors entre la Junta Directiva i els pares, d'aquesta forma podran transmetre'ns totes les possibles inquietuds, idees i propostes que aquests plantegen, per a així poder estudiar si és possible engegar-ho
Esperem us agrade el projecte i us animem a presentar les vostres candidatures per a aquest càrrec, serà molt gratificant poder comptar amb vosaltres/as.
7.- PROJECTE DE EDUCACIÓ EMOCIONAL


La intel·ligència emocional es referix a la capacitat humana de sentir, entendre, controlar i modificar estats emocionals en un mateix i en els altres. Intel·ligència emocional no és ofegar les emocions, sinó dirigir-les i equilibrar-les.


Des de la Psicologia Positiva se'ns indica els beneficis de les emocions positives en el benestar psicològic i social del xiquet.


El nou concepte d'intel·ligència emocional que ha suposat un canvi de paradigma en el concepte de persona intel·ligent, destacant la importància dels aspectes emocionals i no sols els acadèmics.


Des de les neurociències que han destacat la importància de les emocions en la nostra vida i en les nostres decisions.


Al nostre país, les autoritats polítiques en matèria educativa, han inclòs els termes de "habilidades sociales" i "competencia social", així queda arreplegat en els diferents Decrets del Currículum de les comunitats autònomes "la necessitat d'educar en valors i del desenvolupament de la competència social
Algunes CCAA havien introduït la novena competència: L'emocional com un element important del currículum per la seua influència en els aprenentatges i en la conducta.


Per tot açò l'AMPA vol facilitar que els xiquets tinguen accés a l'Educació Emocional i  hem plantejat dissenyar un projecte d'Educació Emocional amb la col·laboració de tots els pares que vullguen participar en ell.


Ens hem plantejat com a objectius desenvolupar  les habilitats següents en els xiquets i xiquetes.


  • Emocions bàsiques: Alegre/Trist; Content/Enfadat;. I altres més complexes com: Gelosia, Enveja, Por, Vergonya.


  • Prendre consciència de les emocions en un mateix i en els altres.


  • Identificar emocions i posar-los nom.


  • Expressa emocions en diferents situacions.


  • Què fer quan ens enfadem?.


  • Posar-nos en el lloc del company.


  • Tolerar la frustació.


  • Habilitats social.


  • Solucions davant de possibles conflictes.


  • Autoestima.


  • Actitud positiva i motivació.


La metodologia a utilitzar deu de ser activa, partint dels diferents centres d'interés del xiquet i de les situacions quotidianes que viuen en el dia a dia, per a facilitar la seua motivació; com pot ser:


  • relat de contes
  • cançons
  • successos
  • jocs
  • activitats de pintura, teatre, etc…
  • xicotets conflictes que puguen aparéixer al llarg de la jornada escolar i que donen lloc a diferents emocions,
  • Activitats de relaxació
  • Tindre un espai en les seues aules per a les emocions
  • Etc…
Entre altres activitats, que anirem planificant al llarg del curs per a fomentar l'educació emocional, tenim aquesta proposta:


7.1- Que els alumnes es cartegen:
L'AMPA vol ajudar els alumnes al procés de lectoescriptura d'una manera divertida i motivant els alumnes. Creiem que la millor manera d'aprendre és jugant i per això proposem esta activitat.

Els xiquets d'avui dia, estan tan acostumats a les noves tecnologies, en concret, a l'ordinador que pràcticament desconeixen la màgia que té escriure amb un bolígraf en un paper. De fet, els xiquets estan tan acostumats a la immediatesa que s'han habituat a enviar un correu electrònic amb l'objectiu de comunicar de forma ràpida determinat missatge. De la mateixa manera, els xiquets també tenen un telèfon mòbil des de primerenca edat per a poder cridar per telèfon als amics i enviar missatges de text. Fins i tot, els xiquets i els joves han creat un nou llenguatge abreujat a l'hora d'aprofitar al màxim l'espai d'un missatge de text. Les tecnologies són excel·lents però qualsevol xiquet del nostre temps ha d'aprendre també a gaudir de la màgia que té escriure una carta.

Els alumnes que vulguen participar en aquesta activitat, se'ls lliurarà un sobre amb un segell, en ell *escribiran el destinatari (el seu nom , adreça , C.P, i el curs que realitzen).
Els sobres seran distribuïts a l'atzar, i els alumnes escriuran una carta que ficaran dins del sobre que els haja tocat, en la carta podran escriure coses que els agrada com a pel·lícules , llibres música, *aficciones, amics preferits, pensaments, sentiments, etc…
Es posarà una bústia en l'entrada del col·legi perquè els alumnes tiren la seua carta allí, i el carter del *ampa arreplegarà les cartes. 
Ja solament queda mirar la bústia de casa per a rebre la carta del nostre amic secret, i per descomptat contestar-li.

En el blog es poden deixar recomanacions de com escriure una carta perquè els pares puguen ajudar als seus fills a realitzar aquesta activitat.
8.- PROJECTES FUTURS.


8.1 Projecte de banc de llibres usats de text


Conservar llibres de altres cursos, facilitant així, un estalvi econòmic per a les famílies, la rendibilitat dels recursos i sobretot educar per al consum sostenible i el respecte al medi ambient.
Introduir d’una manera pràctica en l’educació dels  alumns i alumnes  valors com el saber compartir, la solidaritat, la igualtat, el respecte i la responsabilitat davant els materials comunitaris.


8.2 Reforestació de  bosc
afectada per incendis, o bé repoblar alguna zona forestal.
Preguntar ajuntaments.
Dia de l'arbre 21 de Març.
Mirar possible zona al barranc per repoblar.

8.3 Calendari anual amb fotos:


Proposada de fer a la fi de Novembre un calendari de l'any 2014 amb fotos de tots els cursos en cada mes per a vendre-ho entre els alumnes.

8.4 Celebració d'una setmana cultural a l'any:Elecció de la setmana.
I així també poder realitzar activitats culturals i esportives amb AMPAS d’altres col.legis.


8.- FEDERACIONES.


La nostra Associació está federada per la FAPA:
FAPA-VALÈNCIA és una federació sense ànim de lucre que té com a principal objectiu defensar l’Ensenyament Públic, de qualitat i en valencià en la nostra província i en la nostra Comunitat.

Atenen a totes aquelles associacions que necessiten qualsevol servei vinculat amb l’educació. A més a més, mantenen el contacte enviant constantment informació sobre ajudes, subvencions o qualsevol altra documentació important per a les associacions de pares i mares.  
FAPA-VALÈNCIA es va fundar el 10 de juny de 1977 i és una entitat que desenvolupa activitats de representació, defensa i promoció de les Associacions de Mares, Pares i representants d’alumnes per al compliment dels seus objectius.


Les persones que ocupen els càrrecs directius són elegides lliure i democràticament en Assemblea General Extraordinària que se celebra cada dos anys amb la participació dels representants de les AMPA associades; qualsevol mare, pare o tutor que pertanya a una AMPA federada i que s’acredite convientment com a representant de la seua associació pot presentar-se per a ocupar qualsevol càrrec de FAPA-VALÈNCIA. Haurà de comptar amb el recolzament de la seua Agrupació Comarcal i ser elegit representant de la seua comarca en el Consell de Govern de la Federació o en Assemblea Comarcal Extraordinària.
La nostra Federació té per objecte contribuir a la participació de les Associacions de Mares, Pares i representants d’alumnes en la Programació General d’Ensenyament, en el control i gestió dels centres docents de Titularitat Pública, dels centres privats i concertats no universitaris i en la construcció de l’Escola Pública Valenciana.
En aquest sentit, FAPA-VALÈNCIA està integrada en la Confederació d’Associacions de Pares d’alumnes de la Comunitat Valenciana “Gonzalo Anaya” i, al mateix temps, en la Confederació Espanyola d’Associacions de Pares d’alumnes (C.E.A.P.A) a nivell estatal.



9.- RELACIO AMB EL COL.LEGI


Enguany seguirem, com sempre, mantenint una relació comunicativa i de col·laboració amb el col·legi, sempre defensant el que siga millor per als alumnes, proposant millores, ajudant i participant en la mesura del possible en tot el que aquesta en les nostres mans perquè l'educació dels nostres fills siga cada dia millor.
10.- OBJECTIUS DE MILLORA.
Tots els esforços que fem des del AMPA són per a millorar, unes vegades avancem més que unes altres però sempre anem cap a millor.
Treballem amb comissions per a fer-ho millor i més coordinats, les comissions són les següents:
1.- Administració i Xarxes Socials:
Se encarregarà de dur un control de les circulars durant tot el curs.
Boletí  informatiu per als  socis.
Convocar reunions amb el seu respectiu ordre del dia.
Registre dels socis, actualitzar llista i dades per crear una petita base de dades.

Preparació de factures, per a la posterior presentació en les entitats corresponents.

Persones: Paqui Albert – Mª Angeles Ruiz



2. - Subvencions – Llibres:

Cercar possibles subvencions i presentar-les.


Dur a terme el nou projecte del banc de llibres en la mesura del possible, fer un exhaustiu estudi dels pros i contres d'aquest procediment i intentar que es dugui a terme.

Gestionar la compra dels llibres de text per als socis.

Persones: Paqui Albert - Carmen

3. – Escola de pares:

Escola de Pares, dur-la a terme amb l'ajuda de la Fapa, i entitats que s'ofereixin.
Motivació a tots els pares perquè siguin partícips d'ella., Amb butlletins
informatius.


Personas: Mónica Blanes – Paqui Pérez – Angela - Ruth
4. – Les trobades:
Estudi de si és possible o no fer-les, com es realitzen i que es fa.
Persones: Carmen

5. – Relacions amb l’entorn:
Dur a terme una bona relació amb els altres centres i AMPA.
Reunir-se amb els responsables.
També podem afegir reunions consells escolars, municipals ...
Persones: Mª Angeles Ruiz – Ramón – Paqui Albert

6. – Activitats d’oci:
Preparació festes, berenars.
Excursions.
Cercar tot el necessari perquè les festes programades surtin bé.
Fer una programació de les festes i delegar les tasques que li corresponguin a cada
Persones: TOTA LA JUNTA DIRECTIVA.
7. - La loteria de Nadal:
Encarregar-se de la loteria, comprar i vendre-la a tots els socis.
Persones:  Carmen
8.- Organitzaciò del calendari i reunions:
Encarregar-se del control per a posar un calendari amb els dies de reunions i un control amb les dates de la realització d'activitats o esdeveniments
Persones: Ramón
9. – Registre de socis y despeses:
Encarregar-se de l'actualització dels socis actuals i de portar un control de les despeses que es tenen
Persones:  Mª Carmen Gadea – Ramón
10. – Delegades de curs:
Nomenar un delegada per curs i estar en contacte amb elles perquè ens ajuden i ens transmeten les inquietuds dels socis
Persones:  Mª Carmen Gadea – Amparo
11. – Extraescolars:
Fer un estudi de les extraescolars que es poden realitzar per a tot el curs.
Llançar un butlletí amb tota la informació per a tot el col · legi; dur a terme el recompte, realització de grups i informació de tot el que necessiten els implicats.
Persones:  Mª Carmen Gadea – Amparo
Tot això està pensat perquè la distribució de les tasques sigua millor i puguem arribar a tot el que ens plantegem.


11.- CONCLUSIONS I AGRAÏMENTS


Des de l'AMPA volem agrair l'esforç de l'Equip Directiu, al professorat en general, monitors de menjador i a tot el personal, docent i no docent.


Destaquem la  ajuda de Paco, el nostre conserge, perquè gràcies a la seva experiència ens ha estat salvat de tots els  notres  imprevists
L'interés i la participació de les famílies en totes les activitats proposades.
   
   També ens sentim orgullosos del  nostre esforç, hem ficat  el cor i molta il.lusió, a més del nostre temps. Considerem que hem aportat el nostre granet,  per millorar la vida escolar dels nostres fills.
  
12.- ANNEXOS


Annexo 1
   










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIES PER EL TEU COMENTARI